W przypadku utraty Poddębickiej Karty Mieszkańca należy zalogować się na swoje konto i zablokować zagubioną kartę. Następnie należy udać się do punktu obsługi w celu złożenia wniosku o duplikat karty. Duplikat kosztuje 20 zł.
Tak. Każda osoba uprawniona do otrzymania Poddębickiej Karty Mieszkańca może założyć Konto Rodzinne. Konto Rodzinne powstaje automatycznie przy dodawaniu kolejnego członka rodziny.
Wniosek o Poddębicką Kartę Mieszkańca można złożyć:
- online za pośrednictwem strony www.kartamieszkanca.poddebice.pl (zakładka Zaloguj).
- w wersji papierowej w punkcie obsługi – ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, 
czynne pn-pt 10:00 - 15:00.
Poddębicka Karta Mieszkańca wydawana jest bezpłatnie.
Do wniosku powinno zostać dołączone aktualne zdjęcie, przedstawiające twarz równomiernie oświetloną, na jasnym, jednolitym tle, bez nakrycia głowy i okularów przeciwsłonecznych. Twarz na zdjęciu powinna zajmować ok. 2/3 powierzchni zdjęcia. W przypadku wniosków elektronicznych fotografię załącza się jako plik graficzny w formacie JPG lub PNG, nie może być on większy niż 5 MB. W przypadku wniosków papierowych fotografię dołącza się do wniosku w formie papierowej. Na jej odwrocie należy zamieścić opis – imię i nazwisko.
Kartę można odebrać w punkcie obsługi – ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, czynne pn-pt 10.00 – 15.00.
Aby odebrać Poddębicką Kartę Mieszkańca po złożeniu wniosku online należy okazać potwierdzenie, które otrzymało się drogą mailową po weryfikacji danych. Potwierdzenie to oznacza że Poddębicka Karta Mieszkańca jest już aktywna online.
Osoba pełnoletnia, zameldowana w na pobyt stały lub czasowy w Gminie Poddębice lub/i rozliczająca się z podatku dochodowego w Urzędzie Skarbowym w Poddębicach.
Treść odpowiedzi

Potrzebujesz pomocy?



+48 43 87 10 748
pon-pt.: 8:00-16:00